Bil jävel!

Var till mamma idag och grejade lite, hjälpte henne med julgrejorna och hade det bara trevligt.. När vi skulle ta oss hemåt så kom vi så långt som strax utanför kungsgården då la biljäveln av.. Förmodligen en ispropp el dyrligt.. Så vi vart sittande i en iskall bil i ca 30 min innan mamma och dom kom och bogserade oss hem. Skönt att Jonathan somnade, hade varit jobbigt med han om han tappade humöret som inte är ovanligt.

Dom är guld värda måste jag säga!!
Så OTROLIGT tacksam..

vi puttade in bilen i garaget så nu får skiten stå där tills vi kan fixa det där..
Måste ju värma upp den så det släpper..


Mamma skjutsade mig så jag fick hämta lite mat på Jensas och sen åkte dom hem och vi in i värmen och värmde oss..
La mig i ett bad efter maten och nu är man uppvärmd igen =) skönt..


Imorgon blir det promenera dit vi ska :P är ju skönt det också bra man inte ska för långt
tänkte ta mig till Sofie och kika på lite smycken och dyrligt någon gång mellan 16 - 20
får se om jag får åka med Sara eller om jag går...


Ha en toppen Lördag kväll

Kärlek från mig!


Kommentera här!
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag tror vi försöker åka vid 16-17 imorgon.. så vi kan väl höras lite närmare då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback