22 december

Just det vi har ju klätt granen.. Vart skapligt nöjd iallafall, vela ha en del vita kulor men hittade ingenstans så fick bli lite andra saker istället.. En hel del paket ligger det där under också..Alla klappar är helt klara nu, så himla skönt. Maten är också klar, mamma ska ju också ta med en del hit så fixar vi ordning lite här, blir nog bra =D


Imorgon ska vi nog bara ta det lugnt, gå ut och leka med lille man och sen kommer Joni och Michis hit och äter då vi inte kommer träffa dom på julafton nånting. Köpte 2 bingolotter till uppesittar kvällen också hoppas på lite vinst..
Måste väl förbereda inför julafton också men lite mat och sen ska jag låna bord och stolar från lokalen då vi blir fler är 4 stycken som vårat bord får plats med...


Jag och sonen har lyxat till det med lite ostkrokar och julmust..
Det är ju trots allt snart jul=)


Kramar.







Glömde visa denna söta jag fått av syster min. Jag har målat den vit och sen satt jag på siffrorna =)
Mys mys


Kommentera här!
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



va roligt :D

Postat av: Emmelist

väldigt bra egenskap :D



kul att du ville vara med!!!

allt bra annarS?

2009-12-22 @ 22:21:21
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback