21 December

Snart så är det julafton =) ska bli så roligt att ge bort lite julklappar, tycker det är roligast..

Blev utringt på jobb idag så jag fick jobba mellan 10.30 - 14.00 inte så länge men alltid något.. Hem och la mig på spikmattan 20 min och sen iväg och handlade med mat med pappa.. Himla skönt att slippa betala själv såhär vid jul och allt =) Han är toppen han min pappa.. Så nu är frysen och kylen full..


När Jonathan vaknade gick vi till Svärmor och åt lite mat och fikade.. mumsigt..
Jag, Michis, Tommy och Mattias åkte en sväng ner på stan och kikade, dom hade kvälls öppet idag så jag fyndade dom sista julklapparna, var bara Pappa och Erica kvar så nu är ALLT klart =D


Nu sover Jonathan i våran säng och jag ska nog hoppa in i en dusch, Thomas åkte och kolla om bilen startar
Står på Jonis jobb nu i värmen..

HOPPAS HOPPAS

Såg ju att något arsel kört in i sidan på den lite grann så den har släppt lack och blivit ett litet jack.. SÅÅÅ less... Kan inte folk se vart dom åker..


Nej nu dusch sen tv och mys..


Kärlek från mig!!


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback