2009

Mitt 2009



1. Gjorde du något helt nytt för i år? Tror inte det..
2. Har du ändrat uppfattning om någon i år? väldigt många...
3. Dog någon som stod dig nära under året? Nej..
4. Fick någon/några av dina vänner barn? Ja en hel del :D
5. Gifte sig några av dina vänner? Nej
6. Gjorde du någon tatuering? Yes..
7. Besökte du något nytt land? Nej tyvärr inte detta år.
8. Var 2009 ett bra år? Både bra och dåligt..
9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? JA att ta en tripp till ett varmare land.
10. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, kläder och bilen
11. Vem har förstått dig bäst under året? Min Mamma.
12. Vem har älskat dig i alla väder? Hela familjen..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jonathan gör mig alltid glad
14. Vad önskar du att du hade gjort mer? Ansträngt mig att få ett jobb
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Brydde mig mer om mig själv.
16. Blev du besviken? Ja...
17. Vad var ditt favoritplagg? Leggins såklart..
18. Gjorde någon på ditt jobb/din skola dig glad? Ja flera gånger under dom gångerna jag jobbade
19. Har du campat i år? Nej..
20. Önskade du dig något som du inte fick? Jag blev nöjd med det jag fick
21. Vad gjorde du på din födelsedag? Bjöd på fika.
22. Favoritlåt för året? Många..
23. Tappade du kontakten med någon? Ja väldigt tråkigt.
24. Ändrade du klädstil under året? Nej.
25. Har du träffat ditt livs stora kärlek? Han hade jag redan träffat... 
26. Vilket är årets hysteri? Svininfluensan
27. Köpte du något du verkligen ville ha? En systemkamera Canon EOS D1000
28. Har du insett något om dig själv? Jag är jag och ingen kan ändra det.
29. Umgicks du mycket med din familj? Dagligen
30. Saknade du någon? Ja..

Kommentera här!
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE -----------------

Hej! Hoppas du hade en trevlig nyårsafton!=) Vad hittade du på vid tolvslaget? Kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback