Lördag

Pappa och dom var ich fikade på förmiddagen och fira mig lite så fick lite pengar av dom i present =D
Det är ju aldrig fel.. Dom spars till min system kamera som jag ska införskaffa mig..


När dom hade åkt så drog vi in till Biltema och skulle köpa
någon slang till bilen men som vanligt så blev det lite mer =P haha..
Hittade en super fin recept bok som jag ska sätta mig och skriva i sen..




Har blivit en del shopping den senaste tiden så här kommer från dagens och gårdagens =D


       




Thomas vart ju glad när han fick 18 burkar =P


Jag har alltid vela haft en gammal kabelrulle som bord och nu hittade jag en i toppen skick och lite och bra så det tog jag med mig hem =D





Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback