Helgens sista dag..

God kväll allesammans =)

Idag har det inte hänt så värst mycket, grejade lite hemma på förmiddagen och sen vid 16.00 åkte vi mot Gävle för att äta hos min faster.. farmor och hennes karl och pappa och dom och sen min fasten och hennes familj var där,
super god mat och trevligt sällskap kan det bli bättre? =D


Håller nu på och sätter ihop akvariet ännu en gång så hoppas på bätte lycka nu..
Firrarna måste få ett nytt hem snarast..


Tänkte visa upp gårdagens middag iaf eftersom jag så klart inte hade kameran med mig idag..


    

Mumsigt var det kan jag lova =)


Jag tänkte sätta igång med den där listan med öron godis igen men kommer aldrig igång =P haha..
Ska fixa ihop en topp 5 lista idag..


Ska nu äta mig lite gotta och hjälpa kärleken med akvariet


Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback