Underbart :P

Vilket underbart väder det har varit ute idag.. Nästan så man måste plocka fram ute möblerna :P Men vi har fortfarande en massa snö på altan men det smälter ju sakta men säkert =) Idag kom Sueez och fikade lite =P trevligt med lite sällskap och tjatter.. Vart lite lyxmat idag, Hemgjord potatisgratäng och fläskfile.. *mums*
Jessica från Coor ringde också så jag ska få börja jobba lite helgen där =) SÅ JÄVLA ROLIGT


Var ut till mamma med 2 av fiskarna som inte är så välkommen i vårat akvarium nu när dom fått yngel. Jag har även varit iväg med Erica och solat.. Så himla skönt.. Nu så har äntligen Thomas blivit klar med internet kabeln så nu sitter den där den ska och internet FUNGERAR =) Nu blir det Ballar av stål som jag laddat hem för vi missade det i Måndags och sen ett two and a half men avsnitt sen så är jag ganska välkommen till sängen :P haha.. Jag ska hjälpa Emelie att flytta lite grejor i morgon så lär vara pigg och kry.. :D Men blir bara kartonger då hon inte fått sin rust klar än..


GOD NATT

KRAMAR
LilQute


Kommentera här!
Postat av: blondstar - snart mamma

vad är coor för nå? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback