Tortyr

Erica kom in så hon fick hjälpa mig med töjsmycket men fy fan vad ont det gjorde.. Det är som att tortera sig själv.. Fick igenom en liten bit och ska försöka igen nu, me jag är så himla öm i örat.. Jag måste få i det lite till så det inte åker ur i natt för då får jag ju typ börja om..



Sådär sitter den nu.. MYCKET kvar =/


Har lagt Jonathan och sitter här nu och väntar på Thomas, han har inte kommit hem från jobbet än. Vart så han fick jobba över lite. Idag vart det kyckling och wok med ris.. Så himla gott.. Annars har det ej hänt så mycket, varit en lite små seg dag faktiskt.. Idag är det dubbla avsnitt av Desperate Housewives iallafall så är väl det som gäller.. :D



Ägnar en tanke åt den 15 åriga Sofies nära och kära..
Så hemskt att sånt ska behöva hända, Att ingen bryr sig mer..
Hoppas verkligen idioten åker fast iallafall!!


Nu blir det kolla klart på Sjukhuset..

Kramar
LilQute

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback