Tidig Morgon

Ja jag bestämde mig för att Jonathan fick gå på dagis idag, så vi gick upp 7.30.. Jag försökte få i han lite frukost men det är inte det lättaste men lite kräm åt han iallafall. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 9.30 för då ska jag och Erica cykla ner på stan och sola, blir ju utgång imorgon så man lär ju se liite brun ut :P haha. Nej men det är mest för att känna sig lite fräschare faktiskt och sen brukar det dämpa mig ryggvärk..


Min högra arm håller på och ger upp, har knappt någon känsel i den och har ont, vet inte vad det kan vara.. Känns inte som det kommer ut nå blod i armen, skumt som fan, hoppas det går över under dagen, men hade såhär igår också, får annars åka till hälsocentralen men det är sista altenativet, dom kan ju inget på Vallhovs hälsocentral..


Jag bjöd på 3 stycken shutter solbrillor på tradera igår och vann alla 3 =)


     


Dom är så sjukt coola =)
Var värsta fyndet också 76kr för alla 3 med frakt..


Nej nu lär jag knapra i mig lite frukost innan vi ska åka ner.


Ha en TOPPEN dag

Kommentera här!
Postat av: Sofie

njeee, stövlar typ? har typ bara ett par högklackade stövlar, dom behövs inte klackas om så dom kan du låna om du vill isf :)

Postat av: Sofie

jaa va jag vet än så länge iaf :)

2009-04-23 @ 09:25:03
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback