Shopping =)

Varit ner och solat på stan med Erica idag sen till Rusta och kollade hårfärg men icke.. Hittade däremot 4 super snygga tavlor, är så sjukt nöjd med att jag köpte dom. vet bara inte riktigt vart dom ska sitta än.. Lär prova mig fram lite =)





När vi kom hem sprang det runt en Dobermann hona här lös och grannen hade precis fått tag på henne.. Erica ringde polisen så dom skulle hämta henne.. Efter det åkte jag  till valbo en sväng med ´Sonja (svärmor) Micke (svärfar) skulle köpa ett par jeans leggins på Gina men vart lite mer också.. Haha.. Cubus hade ju öppnat där också så var bara tvungen att gå in där också, haha.. Jo just det mamma hade skrivit upp mig på en vikarie lista inom sandvikens kommun inom kök och städ på skolor m.m. och det gjorde hon idag och idag strax innan 12 ringde en kille och vela att jag skulle jobba imorgon på Sätra skolan.. haha så jävla skoj.. =D Ska verkligen visa vad jag kan då, så jag får jobba lite nu under sommaren.. Nu har jag slängt sonen i ett bad och sen blir det en promenad till ÖB tror jag, ska skicka iväg lite paket så måste ha påsar!


Lite bilder från dagens och gårdagens shopping =) Jonathans keps och Välkommen köpte jag igår..


     

     


Nu blir det ÖB och en glass med sonen =)


Kramar




Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback