Morning (trött)

GOD MORGON!!


Jonathan vaknade 6.30 imorse =/ Han låg en stund när han fick välling med 7.10 var det bara att kliva upp.. vaknat flera gånger i natt för han har varit vaken till och från.. Gjorde lite frukost till han och sen låg jag på soffan en stund. 8.10 drog vi oss till dagis, gick hur bra som helst att lämna han idag, fick en kram och sen gick jag.. Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, så himla trött, sen ska jag trycka igenom töjsmycket lite till men det gör ju så J*vla ont.. Tur att jag inte tappat det i natt så jag fått börja om men det åker ur lite till och från så nu måste jag få i det mer, det kommer ju ta ett tag innan hela är inne men den som vill vara fin får lida pin och det kan jag då fan säga att jag gör.. Haha..

Inte är det nå sol framme heller, hoppas den kommer fram senare..


Ha en toppen dag.


Kramar
LilQute


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback