Långfredag..

Hej alla trogna läsare =)


Har varit dålig på att blogga nu, men haft så fullt upp och varit så himla trött.. Idag jobbade jag min 7:e dag på raken men det var en ganska kort dag, ca 2 timmar, men det känns ändå.. Jag har fyllt på godis på massor av butiker den här veckan, folk är som galen när det gäller godis runt påsk, helt sjukt.. Har fyllt på på ÖB i Sandviken och Gävle, Dollar, Lidl i Sandviken och Gävle och Ica maxi.. Helt sjukt vad godis det har gått åt, man är ju inte direkt så sugen på godis efter den här veckan. Men lite går det allt i :P Igår och idag har jag inte mått så bra men börjar bli lite bättre, grillade med Erica och Janne idag, mums =) Tog en promenad med Erica och Wilma efter det och nu sitter jag här =) Haha igår somnade jag ca 21.00 helt sjukt, de har jag inte gjort på läänge, så då är man trött. Blir tidigt ikväll också antar jag men ska försöka mig på att kolla på något avsnitt av svensson svensson säsong 2..


Imorgon blir det lite måla ägg med den lilla tror jag tror jag han tycker är roligt.. :D Nu ska jag göra han klar och slänga han i sängen.


God Natt och sov gott allesammans
GLAD PÅSK



Kramar
LilQute

Kommentera här!
Postat av: blondstar

såg dig på ica maxi igår tror jag :P vid godiset, så de borde varit du :P ahha, jäklar vad folk det var där :P vilka jobbar man åt om man fyller på godis? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback