Kväller (GOD NATT)

Suttit och kollat på Svensson svensson filmen men fick avbryta för nu börjar ju Ballar Av Stål =D Sen blir det sängen och kolla färdigt på svensson svensson..


Jag tog en lång dusch och sen vart det en ansiktsmask och måla naglarna :P Svart och fint.. Nu är man len som en bebis stjärt i ansiktet också.. haha.. Luktar choklad också, har ju smörjt in mig med min choklad body lotion, luktar så himla gott.. Bestämde mig för att det blir en promenad till Sandvik imorgon efter att jag lämnat den lilla på dagis, sen blir det till att gå ner på stan och sola lite, när jag ändå är på språng.. Svärmor hämtar mig sen så då slipper jag gå hem :P


Haha vilken störd idiot på Ballar av stål.. Den där jävla djävulen är helt störd.. Tycker helt klart att Martin Sonerby är bäst :P


Nej nu så lär jag ställa ifrån mig datorn och kika vidare.. Bjuder på lite kort imorgon..


GOD NATT

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback