Jävla dator

GOD KVÄLL!

Ja nu sitter jag här och försöker få fart på den här skit datorn.. Den vägrar starta ordentligt, verkar var nå jävla virus på den men när jag trycker på felsäkert läge så kommer jag in i windows och då får jag passa på att skriva lite nu =P Min kära lillebror skjutsade mig till Forsbacka för ingen annan kunde för jag skulle hämta pappas bil som vi skulle låna.. Lämnade även in lönerapporten på Sandvik.. Så himla skönt att kunna ta sig dit man vill och nu ska jag jobba i Storvik Onsdag och Torsdag med mamma.. Dom var en personal kort så jag får hoppa in.. Konstigt att jobba med mamma bara men det ska nog gå jätte bra =)


Sitter och kollar på Desperate Housewives nu och ska strax in i sängen och kolla på något.. Väntar fortfarande på Thomas, får se när han kommer hem..



GOD NATT och Sov Gott nu allihopa..


KRAMAR
LilQute

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback