Fredag! (telefon j*vel)

Japp idag var det fredag igen.. Idag har det inte hänt så mycket, busat och gosat med den lilla.. var till pappa ochhämtade en skänk också som jag tänkte ha akvariet på men i lär fixa frigolit och så först, ynglen måste växa till sig lite först :P

Ja och min Nya telefon (notera det) köpt i februari har gett upp, eller ja inte hela telefon men 2 knappar iaf så jag kan inte skicka sms eller någon sånt. Jag som typ aldrig ringer någon utan skickar bara sms :P Thomas telefon fuckade ihop sig idag också, hör inget och ingen hör han... skumt.. Ska skicka in min på lagning men det kunde ta upp till 3 veckor..


Imorgon blir det jobba också, städ på Sandvik.. :D Skit skoj tycker jag.. grymt kul och springa omkring på det där stora stället (lilla jag) man känner sig skit liten ju.. haha.. Har 5 ställen att städa imorgon så det går skapligt fort.. Ska städa själv också så då kan jag välja lite själv vilka ställen jag tar först :P Hoppas bara det finns material på ställerna, känns liite dumt att gå in i en matsal och torka borden med papper..


Nej nu blir det en film och en påse cheddar popcorn :D


GOD NATT
Kramar
LilQute

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback