Barnbidrag

Ja äntligen ramlar det in lite pengar på kontot =D Det är alltid lika roligt.. Idag ska jag fråga svärmor om vi kan åka ner på Maxi för NU ska jag köpa brödburken jag tittar på.. Det kommer bli så fint.. Finns även fler burkar som man bla kan ha kaffe i.. Lite sovmorgon fick jag idag när Jona vaknade 8.15 tänkte lägga mig på soffan när vi gick upp men hamnade här istället framför den här dumburken..  Kollat mejlen och så, håller ju på och säljer en del så då lär man vara uppdaterad och tillgänglig =D

Håller på och funderar på tatuering nu, för det blir en sån så fort jag har råd nu..
Har 2 jag funderar på men dom ska såklar göras om lite..
Tyvärr får jag ej upp dom nu men kommer såfort det fungerar igen :D


Nu blir det lite frukost..

Ha en underbar dag i solen..
Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback