090422

Jonathan hemma från dagis både igår och idag, varar lite från ögonen så inte så bra att riskera om det är ögoninflamation, konstigt för han gör det bara på kvällarna och bara lite.. Skönt att ha haft han hemma iallafall =) Sonja och Micke kom och hämtade mina sopor i källaren =) Toppen, nu har jag liite ordning där nere.. fixat lite på framsidan också så nu är det fint.. Har slängt i tvätt i maskinen också så snart är det klart sen behöver jag inte göra så mycket mer =) så skönt när allt är klart så man bara kan sätta sig ner. Det kommer ett par och kollar på vagnen sen och jag hoppas verkligen dom vill ha den.


Igår var jag till köpis med mamma, Göran och Moa, tog med mig Jonathan också. Mamma och dom skulle kolla efter present till Moa så jag, Moa och Jona gick runt och kikade.. Hittade lite smått och gott, kunde ju inte gå och kolla så mycket när Jona är så busig och bråkig.



2 linnen från Gina Tricot
1 nagellim
1 pensel
1 paket halksockor
2 tavlor
1 ram


Nu kommer dom som ska kolla på vagnen så jag återkommer..



Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback