090419

Jobbade idag, började lite senare då jag inte sovit nästan något i natt. När jag kom hem åt vi lite frukost sen mös jag lite med jona i soffan, mamma ringde och skulle komma förbi med lite saker vi haft i deras källare.. Sen tog dom med sig Jonathan till min morbror.. Passade på att rensa i källaren då. skit vad skit man har.. mamma höll på och svimma.. haha.. Men vart inte så mycket bättre då jag inte kan köra bort något till tippen idag.. Massor som ska hem till pappa också som är deras, sen en HEL del som ska säljas.. Känns så dumt att slänga så pass fina saker.. Ska fixa loppis nu snart så får vi se om det blir någon sålt.. =D Vart en pizza till mat idag.. varken jag el Thomas orkade göra något..


Ska nu snart ta fram chipsskålen tror jag =) så himla sugen.. mumsigt alltså. Tycker faktiskt jag kan äta lite idag då jag cyklade i motvind HELA vägen till Sandvik, därinne och HELA vägen hem.. och sen har jag ju grejat i källaren..


Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer, slappa lite, till Sofie och hämta en kjol för imorgon kväll ska jag till Gävle på någon MaryKay träff Mellan 18.30 - 21.00 Hoppas det är nå intressant, lite tävlingar och så ialf.. Tar jag med någon gäst så får jag en ögonskugga värd 99kr.. =) Det är ju aldrig fel.. Men det är Dress code som gäller för oss konsulter, Kavaj + Kjol och strumpbyxor.. Letat som en galning efter en kjol för den måste vara knälång.. Sofie hade hittat en så jag får ta mig dit imorgon..


Nej nu känner jag för ett bad och sen mys..

Ha en underbar kväll..
Kramar.

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback