090418

Idag har jag jobbar i 3 timmar :) Var ju problem såklart, inge material och sen skulle det finnas cyklar men icke då.. Eller jo cyklar fanns det men inga nycklar.. Sen när jag skulle in på Centrallagret så kom jag inte in där istället.. Inge krångligt alls.. Imorgon blir det cykel för min del dit så jag slipper gå, dåligt att vi som jobbar helg för gå medans dom ordinarie för åka bil, och just att det inte fanns nå nycklar.. Ganska långt att gå.. Efter att jag kom hem åt vi frukost och sen la jag mig på soffan en stund.. Åkte och handlade vid 12.30 och sen började Thomas riva motorn i bilen jag och Jonathan var ute och lekte.. 


Nu har vi precis grillat, vart lite misslyckat men ändå :D Thomas ska fixa akvariet, ska hjälpa han jag också, vi ska ha ut det i hallen nu =D Äntligen får jag tillbaka min köksbänk.. Sen blir det chips och dipp..


Ha en underbar Lördag kväll!

Kramar

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback