090416

GOD MORGON


Varit med den lilla på dagis nu och ska börja plocka ordning lite här hemma innan jag bär
 mig ner på stan och fixar lite papper! Både banken och arbetsförmedlingen öppnar 10 så jag städar lite först sen tänkte jag låna svärmors bil och åka ner, vågar inte åka med våran.. Det var en tjej hit och kollade på vagnen igår och men hon var ej intresserad, så nu står den mitt i hallen också.. Jag och töjsmycket jag satt i har jag tagit ur igen, gjorde så jävla ont, helt öm i hela öran och nacken.. Jag ska prova med det andra örat sen om det är bättre vet att jag är känsligare i ett öra men kommer ej ihåg vilket av dom.



Nej nu ska jag plocka lite här innan jag ska ner. Ha det toppen allesammans..



Kramar
LilQute


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback