090414

Hemma igen efter en lång förmiddag.. Tog men en lång promenad till Sandvik idag och knäppte kort Här kommer resultatet.. Inte så himla bra men får väl duga..





Sen vart det gå ner på stan och sola lite, fick duga med 12 min idag, man är ju inte gjord av pengar.. haha tänkte ta en till sväng i slutet av veckan..


himla dåligt ljus men :P


Sen bar det iväg till Valbo och Ikea för en frukost med svärmor och svärfar :P Sprang omkring på köpis och letade almenackan också, hittade en bra och billig till slut på Gallerix.. 50% var det också..



Duger gott och väl :D


När jag väl kom hem låg detta i min brevlåda

   

Rakhyvel + blad och ett armband från Erica =)


Nej nu ska jag försöka få i den här i örat!!!


Blir väl en och annan tår.. Men den är inte så tjock så det är bra..


Ha en toppen dag

Kramar
LilQute


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback