090413 (Hjälp)

God kväll!

Idag har vi varit hos farmor och ätit :P Där bjöds det på lax och potatis till dom vuxna och potatis och köttbullar till barnen.. Så himla gott, var längesen jag åt lax och det är så himla gott. Efter det blev det efterrätt som bestod av chokladpudding och grädde, mumsigt.. Jonathan var så himla trött när vi kom så han somnade på soffan innan maten men han åt lite innan farmor skjutsade hem oss. Jag gav mig in på att rensa smycken m.m. när vi kom hem och massor hittade jag som inte används så det åkte ut på tradera.. Kan lägga ut bilderna här ifall någon är intresserad också..


Nu är klockan snart 19.30 och vi har precis lagt Jonathan, det är ju dagis imorgon så upp tidigt, jag ska ner på Sandvik efter och knäppa kort jag också så jag kan jobba ihelgen utan att behöva bryta mig in på ställerna :P haha.. Nej det är nog bara ett ställe jag lär ha kort men ändå.. Sen funderade jag på en solning innan jag tar cykeln hem men vi får se vad det är för väder och så.. Regnar det så blir det bara cykla dit och cykla hem..


Fundera på att dra igång någon form av tävling men vet inte riktigt vad än.. Någon som har nå förslag??







Sminket och det är såklart oanvänt..


Fråga om det är något :P


Nej nu blir det till att tvätta av mig sminket och lägga på en skön ansiktsmask och en dusch!!


Ha en underbar Måndag kväll..


Många Kramar
LilQute

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback