090407

God kväll alla läsare!


Idag började vi 7 och började med att åka till Gävle till ÖB och båda Lidl där.. Efter vart det Sandviken och då blev det Dollar först och sen ÖB, vart ju lunch mellan också och idag bestod det av Lilla Menyn på Mc Donalds.. ÖB här i Sandviken hade såklart ej fått in nå leverans och nästan slut på godis.. När jag slutade åkte jag hem och fixadelite på baksidan och framsidan.. Blev mat från Jensas idag =) En kyckling Sallad special.. mumsigt.. Nu har vi nyss klivit ur badet och ska kolla klart på Nims Island, ganska bra faktiskt. Väntar på att Svensson svensson säsong 2 ska bli klar men det tar tid.. Inte nå bättre med förkylningen heller.. vaknar varje natt och har så sjukt ont i halsen, så torr..Inatt blir det en flaska vatten och pottan vid sängen.. HAHA... Nej nu väntar min kära på att få kolla klart på filmen så måste väl slita mig härifrån.. ;)


Ha en underbar Tisdag kväll!!
 
Kramar
LilQute

Kommentera här!
Postat av: blondstar

jag vet inte riktigt, ingenting tror jag :P vadårå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback