090402

Hej hopp =)


Idag efter att jag lämnade Jonathan på dagis skulle jag åka hem och lägga mig en stund men vart lite piggare så jag åkte och köpte lite gott bröd och åkte hem och tog en skön dusch och åt frukost sen åkte jag till Emelie och packade in massor i bilen.. Åkte ner till henne och såg att dom hade rustat fast dom inte skulle hinna det den här veckan sa dom.. Var jätte fint.. Tog 3 svängar och hämtade kartonger m.m. sen en tripp till Rusta och Dollar.. En kaffe på marangoni innan vi hämtade Jona på dagis.. Han hade ju som igår också badat i leran.. Luktade jätte illa av kläderna. vart tvätten direkt. Åkte till Emelies lägenhet igen och plockade upp lite kartonger och städade lite.. Åkte hem vid 15.30 och gjorde köttfärssås och pasta..
Har plockat lite här hemma nu och ska nu leka lite med lillen innan det blir sängen för han och badet för mig..


Ha en underbar kväll..
Kramar
LilQute

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback