Telefon jävel!!!

Jag har fått lämna in min telefon på lagning och då lånade jag en telefon från Thomas pappa.. Den har funkat hur bra som helst, tills igår.. Började med att några siffror slutade funka.. sen skickade den sms av sig själv, och idag funkar inte mitten knappen som är meny och OK m.m. så jävla trött.. fick inte på den idag för jag kunde inte godkänna pinkoden.. Nu har jag tagit bort den.. så nu kan jag iaf ringa och svara =)) mamma kom så jag fick fixa det på hennes..

Nu har vi nyss ätit lunch och ska göra oss klar och gå till moster !


Återkommer... ;))

Kyss&KläM

Uppd..

Fick låna en telefon av moster men då hittade inte hon någon laddare.. :/  får leta vidare efter en sån =)) ska fixa lite mat nu strax när älsklingen kommer hem, sen mys bara..

Bye

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback