rubrik??

kommer inte på någon bra rubrik.. internet har varit skit knasigt så har inte kunnat skrivit på några dagar=/.

Tordag var jag i valbo och shoppade lite först.. vart en klänning, skor, keps, badrock från ikea och leksak till jonathan.. sen när Thomas kom hem bar det iväg till Gävle.. Redroom.. han skulle köpa burkar men dom som fanns var reserverade :/ han köpte pennor för 350 kr typ och jag köpte en töjstav.. köpte en t-shirt och ett linne på h&m också :D

gårdagen var lugn.. hemma och myste bara..

Idag!!!
pappa kom vid 12 med albin.. vi åt mc mat och sen gick jag, albin och jonathan till prix och åt en glass i solen =) sen var vi ute på baksidan.. jag trimmade och fixade.. hela altan är full med myror :/ *usch* äckligt.. Lotta hämtade albin vid 4.. då gick jag ut på framsidan och pulade.. planterat blommor och gjort fint nu :D Nu ska vi kika på en film :P

god natt..

Kyss&kläm

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback