Okej...

Förlåt nu har jag varit dåligt att upd... Idag har inte hänt så mycket.. städat en massa och sen var jag ner på princess och solade.. fy fan vad varmt det var.. usch... lär väl bli på fredag också tror jag, varit dålig på det nu så nu jäklar.. ska man var någorlunda tills vi åker till Turkiet så..

imorgon vet jag inte alls vad som händer.. thomas ska iväg och fixa bilen direkt efter jobbet så han är väl inte hemma förrän på kvällen antar jag.. ska till Sofie iaf tror jag om hon skulle vara hemma sen blir det nog en promenad med Ronja igen :P

idag vart jag lat men har ju städat och plockat på baksidan och framsidan, det får tusan räcka.. =D

Nu blir det duschen sen soffan och kika på 7 Seconds..


God Natt och Sov Gott..


Kyss&kläm


Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback