Snart jul då..

Helgen som varit:

Lördags vart vi barnlediga så vi gick på bio först, Vi hade iaf tur med vädret igen.. sen ringde vi Kim och gick till hans mamma och drack lite.. sen åkte vi ner på stan, först mulligans sen steel town och sen 8 ball :D trevlig kväll..

Söndag: ja då vart det och åka till storvik och försöka få bort bilen som vi ska köpa av Max :D en calibra fast utan motor... Blir fin fint när det fina på den hamnar på våran bil.. med det var inte lätt o få bort den kan man säga.. 3 timmar tog den sen skulle vi upp med den på trailer också.. usch, kallt o jävligt.. Men jonathan var jätte duktig!! Hela främre kofångaren gick sönder.. hihi.. tur att vi inte skulle ha den iaf.. Sen åkte vi till Valbo med den och ställde den hos Thomas pappa..  sen hem och la oss i ett bad.. skönt efter ett par timmars slit ute..

Måndag: ja då var man sjuk såklart.. kom inte ens upp ur sängen själv.. hade så himla ont i ryggen, usch.. ja så man var typ liggandes igår.. tråkigt.. förutom när vi var till dagis på lucia, jonathan var tomte men vela inte vara med så mycket i tåget :P haha
Jonathan :D

Ja och idag då, inte hänt så mycket. var till valbo till bilen och kikade lite.. febrig o allt. sen kämpade jag mig igenom en städning hos thomas moster. gjorde en god gärning åt polisen och sen åkte jag och köpte julgran och julpynt.. Var och flängde på alla affärer innan jag hittade allt.. usch jobbigt.. gjorde mat och sen pyntade jag granen.. Försökte få jonathan att hänga upp en kula men nej lite liten än kanske :P haha.. så jag gjorde han klar och la han istället.. Thomas for till Valbo med Joni en sväng så jag fick pynta granen helt själv :D


granen..
 
Nej nu blir det Titanic nerbäddad i soffan.. usch så sjuk jag är :(

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback