Shoppat =)

igår var jag iväg til köpis o shoppade lite på rean =) hittade ljusstakar, dukar, en vas + lite till smått o gått..
Sen blev det en pizza och sen kom mamma med Jonathan..

Idag fick jag jobba mellan 12.30 och 15.30. skönt.. Sen hem och åt lite sen åkte vi med Jonathan till pappsen och vi till valbo igen :P köpte en lampa som jag kollade på igår och lite grejor till bilen. Plockat lite o great här hemma. storstädning i morgon.

Mamma och dom kommer och äter på nyår så det måste vara fint då :D men vet däremot inte än vad vi ska bjuda på.. någon som har förslag? tänkte på och göra några olika pajer och ett exotiskt fat och sen ost och kex men jag vet inte..
Mamma gör ananas paj till efterrätt iaf. 

Räk coctail till förrätt?? svårt det blev.. Ha Ha

Ja nej nu blir det tillbaka till soffan=) popcorn och choklad och en bra film=)

GoD Natt och Sov Gott..

(bilder kommer imorgon)

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback